Marketing

Success is a decision, Dare to choose it.

Zet je merk op de kaart!

Als je weet dat 90% van je potentiële klanten het internet gebruikt in hun zoektocht naar een leverancier of dienstverlener, dan is het echt belangrijk dat je inzet op je online zichtbaarheid.

We merken dagelijks dat KMO’s hier nog niet of te weinig mee bezig zijn en zo mooie kansen laten liggen, of erger, het steeds moeilijker krijgen in deze steeds dynamischere markt waarin digitalisering niet meer weg te denken is.

Tijdslijn

Voordat we starten met de uitvoering van online marketing staan we stil bij de (online) strategie. Hierdoor creëren we focus en zetten we een duidelijk pad uit. We starten met het bepalen van jouw belangrijke bedrijfsdoelstellingen. Wat is de omzetprognose? Wat is de gemiddelde waarde per lead of sale? Hoeveel sales hebben we nodig om deze doelstelling te behalen? Wat kunnen we uitgeven per lead of sale? Dit zijn belangrijke vragen die we stellen in dit eerste stadium.

Lees meer over een digitale strategie
Photo - Timeline 4

Meten is nog steeds weten. Gelukkig is tegenwoordig alles meetbaar. Voordat jij investeert in online marketing in de vorm van tijd en geld maken we daadwerkelijk alles meetbaar. Zo weet jij of elke geïnvesteerde euro zichzelf terugverdient. Hierdoor leren we ook welke kanalen en campagnes goed of slecht presteren. Wat goed presteert schalen we op en wat slecht presteert stoppen we.

Photo - Marketing Timeline2

Voordat dat er geïnvesteerd wordt in het verkrijgen van bezoekers is het belangrijk dat je website op orde is. Zorg dat je bezoekers ook daadwerkelijk overgaan tot actie. Van het doen van een aankoop tot het inschrijven voor een nieuwsbrief. Dit zijn allemaal online conversies. Je website moet je bezoekers zo goed mogelijk in staat stellen om over te gaan tot deze conversies.

Photo - Timeline

Er zijn veel verschillende manieren en kanalen om bezoekers op je website te krijgen. Wij focussen ons op online adverteren. Dit doen wij omdat online advertenties meetbaar, effectief en schaalbaar zijn. Doordat alles meetbaar is, krijgen we direct inzicht in de prestaties van de campagnes. Hierdoor kunnen we samen werken naar een rendabel online business model met een positieve Return on Investment (ROI). Wanneer de campagnes rendabel zijn, zijn deze gemakkelijk op te schalen door budgetten stapsgewijs te vergroten. Via online adverteren bereiken we direct relevante bezoekers voor jouw website.

DIT WIL IK
photo - Timeline Marketing 4

Onze Marketing cases

1

Contacteer ons